Pristatymas ir Grąžinimas

Pristatymas

  1. Visi mūsų parduodami dviračiai patikrinti, surinkti, sureguliuoti ir suvaržyti. Jei pasirinkote siuntimo paslaugą, dviratis pristatomas DPD kurjeriu supakuotas kokybiškoje kartono dėžėje, kurios dydis individualiai parenkamas pagal dviračio dydį. Jį gavus reikia tik teisingai įsisukti ir priveržti pedalus, nusistatyti vairą bei sėdynę tinkamoje pozicijoje ir galima važiuoti. Šios paslaugos kaina yra tik +15 eur už vieną dviratį. Atskirai įsigytų priedų ir aksesuarų sumontavimas į paslaugos kainą neįeina. Laikikliai dviračiams, vaikiškos kėdutės ir kitos stambiagabaritės prekės pristatomos DPD kurjeriais į namus. Pristatymo kaina už stambiagabarites prekes nuo 5 eur. Įsigytos nedidelių gabaritų prekės(telpančios į paštomatų dėžutes) pristatomos Lietuvos Respublikos teritorijoje į LPexpress, Omniva, DPD siuntų savitarnos terminalus, pristatymo kaina 2,90 eur arba į namus DPD kurjeriu, pristatymo kaina nuo 5 eur. Taip pat galima atsiimti užsakytas visų tipų prekes fizinėje parduotuvėje Dariaus ir Girėno 12, Radviliškis darbo dienomis 10-18val, šeštadieniais 8-13val. nemokamai.
  2. Visos įsigytos prekės į Pirkėjo pasirinktą terminalą arba į namus pristatomos per 1-4 darbo dienas. Jei užsakymas buvo suformuotas savaitgalį arba šventinę dieną, prekės pristatomos per artimiausias 1-4 darbo dienas po šventinio periodo.
  3. Smulkių prekių pristatymo į savitarnos terminalus kaina – 2,90 eur. Jeigu pirkinio vertė yra virš 60 eur, pristatymas nemokamas. Dviračių ir kitų stambesnio gabarito prekių pristatymas kurjeriu į namus nuo 10 eur.
  4. Visų tipų prekių atsiėmimas fizinėje parduotuvėje Dariaus ir Girėno 12, Radviliškis nemokamas darbo dienomis 10-18val, šeštadieniais 8-13val.

Grąžinimas

Netinkamos kokybės Prekės ar kokybiškos Prekės, kurių Pirkėjui nepatinka forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas, keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis 2001 m. birželio 29 d. Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymu Nr. 217 patvirtintomis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis“, Lietuvos Respublikos Ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis“ ir kitais galiojančiais Lietuvos Respublikos teisės aktais.

Pirkėjas turi teisę grąžinti Prekes pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo Prekės pristatymo dienos ir laikantis Taisyklių bei numatytos tvarkos:

– Pirkėjas turi pateikti raštišką laisvos formos pranešimą elektroniniu paštu dviraciu@gmail.com, nurodant pageidaujamą grąžinti Prekę ir jos užsakymo numerį;

– Pirkėjas privalo ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų grąžinti Prekę Pardavėjui.

Prekės keičiamos ir (ar) grąžinamos, šalinami trūkumai ir remontuojama adresu: Dariaus ir Girėno 12, Radviliškis, LT-82137

Pirkėjui grąžinant Prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  • grąžinama Prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nenuimtos ir nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės, pakavimo elementai ir kt. (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška Prekė);
  • prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
  • prekė turi būti nenaudota ir nepraradusi prekinės išvaizdos (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška Prekė);
  • grąžinama Prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
  • grąžinant Prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas) ir užpildytą laisvos formos prašymą.

Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų Prekių, jei Pirkėjas nesilaiko Taisyklėse nustatytos Prekių grąžinimo tvarkos ir sąlygų.

Nepriklausomai nuo Prekės dydžio ir svorio (įskaitant atvejus, kai Prekė sveria daugiau kaip 10 kg.), Prekę, kuri Pirkėjui nepatinka dėl jos formos, dydžio, spalvos, modelio ar komplektiškumo ir kurią Pirkėjas keičia ar grąžina kokybei įvertinti, keisti, taisyti ar grąžinti, veža Pirkėjas, nebent abipusiai sutarta kitaip.

Kai grąžinama gauta ne ta ar nekokybiška Prekė, Pardavėjas įsipareigoja pasiimti tokias Prekes, jas pakeisti analogiškomis Prekėmis ar padengti Prekių grąžinimo išlaidas, jei dėl to buvo iš anksto suderinta su Pardavėju. Visais atvejais, prieš grąžinant gautą ne tą ar nekokybišką Prekę, Pirkėjui būtina suderinti su Pardavėju prekių grąžinimo-pakeitimo ir pristatymo būdą. Pardavėjas gali atsisakyti padengti grąžinimo išlaidas arba jų skirtumą Pirkejui, jei Pirkėjas negavus patvirtinimo iš Pardavėjo pasinaudojo brangesniu grąžinimo būdu ar kaina, nei Pardavėjo naudojamas ir galimas pasiūlyti pristatymo būdas ir kaina.

Grąžindamas Prekes, Pirkėjas privalo nurodyti siuntėjo ir gavėjo adresą bei tinkamai supakuoti prekę, kad ji nebūtų pažeista siuntimo metu. Pardavėjas negrąžins pinigų už prekes, kurios buvo pažeistos siuntimo metu. Pardavėjas neatsako už siuntinius, kurie buvo išsiųsti netinkamai supakuoti, netinkamai nurodžius adresą, taip pat jei siuntiniai buvo prarasti ar sugadinti siuntimo metu.

Pardavėjas gavęs grąžinamas Prekes ir įvertinęs, kad jos atitinka keitimo ir grąžinimo taisykles ir sąlygas bei LR teisės aktus, įsipareigoja per 14 dienų grąžinti Pirkėjui už Prekes sumokėtus pinigus į jo Prekių grąžinimo akte nurodytą banko sąskaitą. Už Prekės pristatymą Pirkėjo sumokėtos siuntimo/grąžinimo išlaidos, papildomų suteiktų paslaugų ar adminisravimo mokestis nėra grąžinami nebent nustatoma, jog grąžinama nekokybiška Prekė.